onsdag 22 juli 2009

Blommor....

Idag siktade jag in på mig på blommor....., gick en runda här i trädgården.....det är så kul att fota nära. Tänk om man kunde vinna pengar så jag kunde köpa mig ett riktigt bra makro objektiv.....en liten dröm jag har bara:) Alla dessa kort är tagna med inställningen Makro och med närbildslins +4.
Denna med humlan tyckte jag blev bra. Tog nog 10 kort på humlan, men denna blev den bästa. Humlor är helt ok att gå nära....dom är jag inte rädd för.....men ser du en geting här i bloggen.....ja då har det skett ett under:)
Knopp...... .....och blomma:)
Imorgon....om vädret tillåter, ska jag åka nånstanns och fota....Gärna vid nån sjö:) Men jag kollade in väderprognosen innan.....ser väl inte så lovande ut:(







4 kommentarer:

  1. Fina som vanligt...den sista var ju jättefin...bakgrunden var så häftig :)

    SvaraRadera
  2. Vajjert!
    Ska du upp kl 05,55 imorrn bitti???
    Kram:-)

    SvaraRadera
  3. Har du med skaffat fotblogg;) Visst är det kul! Jag ska börja uppdatera min med nu!

    Super fina bilder syrran vi måste snart ut och fota!:D

    SvaraRadera
  4. Den första blommanb är riktigt bra! Jag skulle önska liiite mer detalj på blomman, men det är om man är petig ;-) Jättekul att se dina bilder, tack för att du delar med dig! Och du, vad lik du är din mamma! :-O :-D

    SvaraRadera