måndag 20 juli 2009

Mitt första inlägg i denna fotoblogg...

Ja, jag tänkte jag skulle försöka hålla igång en fotoblogg.....Varför vet jag inte riktigt, tror väl inte den kommer bli så välbesökt.....Men jag tänkte det kunde vara kul att lägga ut foton som jag är nöjd med.....Risken är rätt stor att mina barn kommer att synas ganska ofta här....men åxå foton som jag tar ute i naturen.....
Jag börjar att visa en fin pelagon......tycker ljuset på blommorna blev så bra...
Sen har vi då första fotot på mina små tjejer....söta och goa:)
Här är ett gäng syskon åxå....jag och mina goa systra My och Lina.....alla säger att vi är så lika...jag ser inte mycket likhet mellan oss...hårfärgen i så fall....
Här är ett underbart foto på Tindra.....tycker hon är så himla söt här...Taget vid Holsjön när vi var där och badade en dag.....
Detta foto kan inte jag ta på mig äran på....detta foto har My tagit, en enormt duktig fotogra. Älskar detta foto på Tuva......
Ja det var dom första korten, nu ska jag försöka uppdatera här så ofta jag bara kan. Jag har beställt ett gråfilter och några närbildslinser som jag fick idag....så nu ska här ut och fotas....Bara det kunde bli några fina dagar för det, så man slipper regnet i alla fall....Kameran gillar inte regn...och inte jag heller...






7 kommentarer:

  1. Vad fina kort...du är jätteduktig...och så har du ju så söta sm modeller :)
    Ska bli så kul att titta in här...jag älskar att titta på foton....

    SvaraRadera
  2. Haha, jag hittade dig i alla fall. :-)

    Så trevligt att du har en fotoblogg också!
    Ska bli spännande att få följa den också, om jag får..
    Vilka söta döttrar du har!
    Och en likhet såg jag i alla fall i släkten. Den lilla tösen var ju lik din syster i mitten.
    Fantastiskt fina bilder!

    Ha det gott!
    Kram/annkan

    SvaraRadera
  3. Underbara foton!! Favoriten för mig vart där din dotter står framför syrenerna...så stämningsfull foto!!

    SvaraRadera
  4. WOW vilka foton :D du är verkligen duktig och visst är ni lika ;D det tycker jag verkligen!!

    SvaraRadera
  5. Fina kort!
    Här vill jag kolla mer. :)
    Vad har du för kamera? Och vad är det för "linser" du beställt?
    /Ian

    SvaraRadera
  6. Kul med en fotoblogg Lotta! Du gör mig grymt sugen på att skaffa en egen, men usch hur ska jag hinna söta en till?!?! :-O

    Jättekul att få se dina bilder, alltid härligt med inspiration :-D

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jättefina bilder Lotta.. du är fantastiskt duktig :)jag kommer att titta in här ofta det lovar jag:))
    Kramar, Linda

    SvaraRadera