torsdag 23 juli 2009

Min "galna" familj.....

Vilket skitväder det har varit idag.....har varit katastrofalt dåligt!!! Så inga nya foton idag...så idag blir det lite foton på min "galna" familj....hehehe...nä dom är underbara!


Börjar med min kära sambo....inte många foton jag får på honom.....men här lyckades jag fånga ett bra kort.





Och här är på min gulliga mamma, som är så snäll och hjälpsam:) Ställer alltid upp och hjälper till. Bästa mamman!!


Här är min tokiga och häftiga lillasyster, My. Hon är en liten virvlevind....om man gämför med mig och min andra syster....Vet i katten vem hon är lik....men go är hon:)


Här har vi då min andra, nååågot lugnare syster, lilla Lina. Lika go och snäll hon....och vääääldigt gravid just nu...hehe...Om några veckor är det dags, då blir det tillökning hos Lina och hennes Anders....så spännande. Kan nog hända att det blir lite bäbisbilder här i bloggen då:)


Här har vi då den blivande pappan, lille Anders......Tindras stora favoritkille:) Lika lugna och behagliga personer bägge två, så det är väl det som gör att dom gillar varandra kanske:)


Sist men inte minst har vi lilla Tuva....en go och extrem gosig tjej. Att kramas, pussas och kela är vad hon gör mest på dagarna nästan. Avbryter ofta lekarna för att just komma och krama oss och berätta hur mycket hon tycker om oss....sen återgår hon till sin lek....Ja hon är go hon;)


I morgon ska jag och lilla My åka till Borås med våra kameron i högsta hugg....där ska vi strosa runt och fota på allt vi ser:) En grej vi har planerat att göra hela sommarne, men inte för än nu blir det av. Ska bli superskoj. My är en sån duktig fotograf med, har en massa kanonideer på vad och hur man ska fota:) Så imorn hopps jag kunna visa upp lite häftiga stadsbilder.....


(alla foton idag är tagna med vanlig auto....inga konstiga inställningar...)

4 kommentarer:

  1. Så fina foton, på våran HÄRLIGA familj :)

    SvaraRadera
  2. Jättefina!

    Har du provat att fota HDR-bilder nån gång?
    /Ian

    SvaraRadera
  3. det kommer bli jätte kul att fota idag:D

    Så fina bilder på oss, verkligen:D

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder!!!! På vår lilla men ack så goa familj... :)

    SvaraRadera